NuFFnAnG

BerCInta

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Khamis, November 24, 2011

Lepak2 Teluk Batik

Kisah nie dah lamer la jgk....sejak adk awa yg no 6 duk sekali dengan awa byk aktiviti yg kami lakukan...nie maser kami lepak2 ala berkelah kat teluk batik...menu nye NASI LEMAK, KUIH -MUIH, JAJAN....dari pkl 8.30pg - 1.30 tgh ari....time nie awa ngah sakit gigi...gigi geraham bongsu nak tumbuh....sakitnye.....
thn depan kita g lagi ye..kali nie kita ajk ramai2 lg best kan....
tp mmg best sbb adik duduk dgn awa jd ada la kawan nak ronda2 kat manjung nie...

jom layan gambo kami...

*
*
*
*

 3 budak ngah mandi laut...dari pagi sampai ke tengah ari...

 Main pasir pulak...tue la jarang jumpe pasir...
gini la jd nye...

 main tanam2 pulak....

 suker2 nye kanak2 rebena nie....

sebelum blk bergambo lg....

*thn depan insyaallah manje pulak akan belajo berenang....


Mmg sgt2 sukakan air,

4 comments:

~izan~ berkata...

amboi..main tanam2 dlm pasir yer.. seronoknya tgk hehe..

mysarrasara berkata...

Akk mmg seronok....dah awa dah x der...jd la kwn dgn adik2....

kakyong berkata...

lama jugak kami sekeluarga tak pergi ke Teluk Batik..

jom join segmen
http://www.kakyong.com/2011/11/segmen-rerama-berterbangan-dec-2011.html

mysarrasara berkata...

kak yong...nnt klu dtg tlk.batik bg la tau...awa duk kat manjung je...
insyaallah nnt awa join segmen tue ye...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...