NuFFnAnG

BerCInta

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Rabu, Disember 22, 2010

~RuMah Ku SyurGa Ku~

Akhir nya saat2 yg d tggu2 telah tiba....

~ALhamdullillah~
18-12-2010 ari tue Awa dah dpt kunci rumah kat TapAh...
Walaupun kunci tue buruk giler...tp dalam ati happy bangat...

Akk kami rasmi dulu yerk....jgn jeles ye....
nak rasmi blk ler tapah....
pas nie klu time raye kena buat kuih raye utk 4 buah rumah je kak...
Umah Opah,Umah TaPAH,Umah atas umah mentua...Kah...kah...

Maka pada ari AhAD 19.12.10 tue lps segala urusan kat balai settle....
ROmbongan cik Kiah pegi ler ke rumah tue...he..he...

Mmg nmpk buruk...sbb beli atas org...
Tp akan kami sekeluarga cantik kan umah tue....

To my beloved brother and sister akk dgn ATAN...ALHAMDULLILLAH ALLAH S.W.T murahkan rezeki kita...Insyaallah klu niat nak buat baik mesti kita b'jaya dan akan dlimpahkan rezeki yg b'ganda2 lg...
tambahan pulak utk mengembirakan ati org tua kita.....

(ATAn dah tunaikan satu kewajipan dia sbg seorg anak lelaki)

*seorng lelaki tgjwb dia t'hadap family send....sampai bl2 kan...betul x???

(buat la baik kpd org tua ye)


Masa mula2 nak msk ke umah...msg2 senyum ke sedey....
x sabo dah nie...he..he..

cubaan membuka pintu...abah dgn atan...tp tidak b'jaya akhir nya...
buka pintu ikut dapur...dah ghope pencuri nak msk umah send je....

adik la yg plg happy nye....

tgk tue...he..he...

nie bkn bilik depe b2...sbb msk2 umah depe terus cop bilik tgh...hu..hu...
sbb depan bilik utk abah....
nie depa kata bilik kak long dgn k.cik...
sampai nye ati....

p'bincangan utk buat gril....tulis aper yg ptt d baiki kat umah tue....
rumah tue ok...tp byk jgk kena baiki...
slmt abah mmg pandai bab2 btukang nie...dah jimat belanja....
atan and the geng tukang cat....

bz...bz....abis krdt teman...leh claim x kat my sister???
akk jwb tau???

arah depan

dr jauh

~Rumah Untuk ABAH~

tgh ukur nak buat grilll

pagar...kita buat yg auto ye akk...
tggu awa kaya....

nie la ghope kunci nye...



*p/s : pas nie klu ada rezeki lebih lg....
kita nak beli aper pulak ye??

2 comments:

Tanpa Nama berkata...

la seronoknya...rasa nak balik le pulak......ala duit telepon tu tak pe..nanti akak suruh adik ipar akak tlg top upkan......

PriNceSs berkata...

Akk : tue la blk la...leh g shopping...adik ipar yg maner tue..sbb ada yg dah merajuk...hik..hik...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...