NuFFnAnG

BerCInta

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Selasa, Oktober 27, 2009

Penang

Yahooooooooooooooooooooo......
aku dah melepaskan rindu kue kat poli....aku pegi penang sbb ader mmbr sekelas aku kawen safarihan a.k.a ann(budak suka gelak dlm kelas)..he..he...ann jgn mare tau....
ann kawen 24.10.09 dpt la aku jumpe geng2 poli tp x la ramai...yg aku dpt jumpe sara,k.kohi,k.uma,din,helmi,wani dgn sab tue je la...yg lain x jumpe la mgkn sbb kami lmbt sampai kot...he..he...biasa la...dr jauh kan....
Lepas g kenduri aku dgn nab g poli...duk lepak2 poli sat dpt la jumpe adik hafifi dgn saedah best la borak...pas tue aku g umah ustaz ali (merangkap ayah kpd ahli2 jpp)he..he....pas tue aku ikut umi g pasar malam...dpt la imbas kembali zaman2 study dulu kan...he...he...mlm tue umi bakar satay la plak...bestnye tp klu dpt kumpul lg ramai geng2 jpp mesti best giler....mcm2 cite aku dpt tau mmg gempak giler brita2 yg aku dpt...he..he...
mlm tue wife en.aziz pun ader jgk...best sgt time nie....anak2 umi dgn en.aziz pun mmg sporting abis la...
Pas tue aku tido kat mutiara inn...he...he....ok la bilik mutiara inn mmg selesa la...pas nie leh la lepak c-na lg....
Sblm blk aku g jumpe irsan fuh yoooooooooooooo dia pun dah berubah la....ok la semua dah besar kan...he...he...
Mmg best giler la...kenangan yg x dpt dilupakan.....

*tp yg sedey bw kemera tp x der bateri...hu...hu

AKU NAK UCAPKAN RIBUAN BERJUTA KALI KEPADA SEMUA YG DAH MENOLONG AKU SEMASA AKU ADER KAT PENANG....

1. Zainab dgn semua family dia...
2. Ustaz Ali & Umi tmasuk anak2nya
3. Shahrul dgn Ida
4. Fara & Saedah
5.Ann sekeluarga (Sbb sudi jemput aku kan..he..he)
5. Semua yg terlibat la...he...he...Harap maaf klu ader nama yg x disebut....

p/s : -agak2 bl lg leh g poli ar?

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...