NuFFnAnG

BerCInta

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Jumaat, Oktober 23, 2009

Kisah Hujung Minggu

Pada mggu lepas byk sgt open house yg aku g....he...he....tp x le byk... byk duk umah m.cik aku je la....

16.10.09
*mula dgn open house taman umah dia..he...he siap ader cabutan bertuah gitu....slmt la umah m.cik aku dpt...dgn x malunye aku tpaksa g ambil hadiah tue...almaklumla anak dia asyik duk main hp je sampai x dgr no.umah dia kena pggl....

*aku g dgn housemate aku k.ana...sbb k.fad blk kg cuti....................

*aku ajak anak dia tido umah aku....saje je la...borak2 kan.....

17.10.09
*bermula slps bgn solat subuh....dgn semangat aku,k.ana dgn ika ke mana.....he...he.....ke mpm....buat ape...x yah la bg tau ye...biar la rahsia aku and the group....

*pkl 10.30 aku g umah open house kwn m.y....mkan leh than la...semua aku bedal.....

*g pasar sbb mlm nie umah m.y buat makan2.....aku,m.y dgn anoi share.....

*aku dan m.y pun msk juadah utk dihidangkan ke tetamu yg dtg kan....aku tlng mengacau je la...biasa la kan aku....bukan tau msk sgt....jeng2...jeng

*ptg tue tunang spp aku pun sampai....k.ana pun sampai....kami bkerjasama siapkan ape yg ptt....

*tetamu m.y pun sampai k.ella....aku suka sgt tgk dia....kakak tue cntk la....

*tetamu aku ermmmmmmmmmmm.............ader le 4 org je dtg....yg lain blk kg.....k.mieza x dpt dihubungi.....sedey giler....pakwe.............ermmmmmmmmmm

*antara menunye ialah AYAM PERCIK, NASI GRG CINA, MEE WANTA, KEK COKLAT, JELLY, MEE KARI....

*boleh thn la jgk yg dtg umah m.y.....

*aku dgn k.ana tmsk ika ader buat keje yg giler2 tgh2 mlm tue...he...he....klu difikirkan blk....segan la plak wat perangai x senonoh tue....

*aku k.ana blk umah dkp 12 lebih la jgk....cam cinderella kan....

*sampai umah aku tpaksa mendengar bebelan dr seseorng....tp x pe la dia menasihati aku kan...
utk kebaikkan aku jgk....

*tido dlm keadaan keletihan almaklum la seharian buat keje + hujan lebat sgt mlm tue....

18.10.09
*dlm tgh hari g lg umah m.y.....sampai aku kata kat m.y x jemu ke tgk muka aku dgn k.ana nie...he...he

*m.y msk lg....ader org nak dtg la....

*m.y msk bihun + mee soto, pizza, ayam percik + udang + sotong...

*kami blk umah dlm pkl 5.30ptg.....

gmbr nnt aku mskkan ye.....

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...