NuFFnAnG

BerCInta

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Khamis, April 09, 2009

Kisah terBaru

Salam....
Dah lame rasenye x menulis di blog nie...Tulis ke...he..he....Sll copy je...
erm....erm....
ader beberapa kisah yg aku nak share sikit la...
  • Sepanjang bln 3 ader peristiwa yg blaku dlm family ku...iaitu sepupu ku dah btunang...he..he jaga tunang elok2 tau....darah manis katakan.....
  • Erm sepnjg mggu lepas plak aku tension bangat almaklum le br msk awal bln 4....rase cam sayu je hati nie....x tau la pasal ape....
  • Adik aku dah keje dah....boleh la nak tanggung diri send kan...TahNiah le....ape2 pun semoga cita2 nak jd bisnesman tcapaiye....kejar cita2 dr cinta dulu tau....
  • Kakak aku nak pindah ke Johor plak...Dari ipoh ke terengganu dan ke johor....mgkn jauh nmpk....
  • Tahniah abg.ipar aku dpt 'Anugerah Pekerja Cemerlang'....bestnye keje krjjn...aku erm....entah le keje pun malas....he..he....
  • bln april nie plak aku kena g kursus la...seram nie....erm....cayok2....semoga bjaya....
  • Adk2 ku 2 org perempuan tue plak nak ke kedah and Langkawi...Rombongan sek anjuran KOBA....
  • mggu tension aku....
Nnt aku mskkan gmbr ye...
nie x sempat le....

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...