NuFFnAnG

BerCInta

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Rabu, Januari 26, 2011

BOok LiGhT

Salam....

Dah lamer awa nak benda alah nie...
ALhAmduLLillah berjaya jgk awa miliki

klu ikutkan ati nak beli yg nie tp t'raser mahal la pulak...

DengAn bantuAN k.shuHaidah di tlng crkan yg murah2 sikit....
jumpe la yg nie....

tq k.shu

dlm bahasa sintifik dia d kenali

Mighty Bright PocketFlex LED Book Light

tp dlm bahas
a kasar nye

~LAMPU BUKU~

ke
gunaan lampu nie klu kita nak mambaca dlm kete ke, dlm bas ke, kat maner2 pun leh d bawa sbb dia kecik je....nie nak guna waktu ari dah malam...klu yg x biasa m'baca dlm kenderaan x leh la nnt sakit kepala...

RM 34.90 je...dkt SOGO

beginie ye cara2 guna dia...

~nie gambo mase awa bw novel dlm bas mase nak blk kg~


JaNgan mambazIr waktu gunakan Sebaik2 yg mgkn


Ader sejarah citer d sebalik awa nak lampu buku nie....
KIsah dia bermula pada suatu ari kami pergi sekeluarga pergi ke KEdah utk meminang buah ati piLihan sepupu kisah dia kat c-ni dan nie...

Awa dgn kakak duk bc novel dr mula2 btolak...sampai la malam sbb nak abiskan jgk baca novel tue....bl dah malam....msg2 m'baca guna lampu HP je
kakak belah kanan...
Awa belah kiri...
mmg kelakar la maser tue....
AkHirnya kami b2 b'jaya jgk abiskan baca Novel tue

tue yg terus nak beli lampu nie...

mood : suker nye da dpt...

4 comments:

izan_cute berkata...

kaki novel ni hehe..

akak pun nk beli la tp nk beli lampu yg utk keyboard tu,sbb keyboard laptop akak ni kuno,takde lampu huhu..nk taip dlm gelap,mulalah mengarut2 kuar kt skrin hehe

mysarrasara berkata...

akk bukan setakat kaki novel...kaki majalah jgk nie...he...he...

tue la...senang ada lampu nie...kat maner2 leh bw....serba guna...

kakyong berkata...

brp lama bateri lampu tu boleh bertahan.. ;)

mysarrasara berkata...

kak yung : x pasti la pulak brape lamer leh thn...

raser nye lamer jgk...sbb dia pakai bateri jam tangan....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...