NuFFnAnG

BerCInta

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Rabu, November 25, 2009

Sebelum Raye Haji

Salam....dah lame x update blog nie kan...he...he...x der aktiviti best kot...
erm...dah nak abis bulan 11 pas nie bln 12...pas tue thn br plak...
ape azam thn depan?
a
pe impian thn nie yg x tercapai lg...
akan aku usahakan hingga berjaya pa
da tahun depan... tp der le jgk impian aku akan tcapai sblm akhir thn nie...he...he...

Untuk raye haji nie...aku nak masak lemang,randang ayam dengan mee kari...

kakak aku x balik raye haji nie almaklumla kakak aku duk jauh di selatan...he..he..jb je la...
jd aku la yg kena buat semua...
abg2 aku plak x dapat dpastikan lg...dibantu oleh adik aku yg tomey2 belaka...he...he...

"SELAMAT RAYA HAJI"



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...