NuFFnAnG

BerCInta

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Jumaat, Julai 31, 2009

Hari Jumaat (31.07.09)

Salam....
Berjumpe kembali pg nie...
Aku sbnrnye dah ngantuk bangat nie...
Almaklum le smlm tido lewat aku ngan housemate aku kuar g jln & boleh dikatakan shopping la jugak...
He..he....
Erm...nak cite pasal ape yek?????????????????????????????
Jab ye...cari idea dulu........................................
Ari nie last dlm bln julai kan dah nak masuk ogos dah....
Cepat benar masa blalu....
Pejam celik....pejam celik....
Dah nak msk 2 thn aku keje kat lumut nie...
ader kemajuan ke...erm...no komen la....bos2 aku je leh bg pndangan he...he...

*adik2 ku pergi bercuti ke terengganu....Bestnye nak ekot............tp hanya utk budak sek je...
Hu...hu...(Semoga selamat pegi dan blk jgn lupe bw ole2 ye....)

*Aku pun dah ader program sendiri.....jeng2....nnt aku cite la ye....Tungguuuuuuuuuuuuuuuu

* Aku dah rindu giler kat umah ayah aku....bl leh blk nie....Jadual aku padat la giler la....

* Ari nie aku pos borang apply study kat OUM....Harap kali nie dpt...AMIN...

* Aku sayang Abah......

* Aku syg semuanyeeeeeeeeeeeeee.......

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...