NuFFnAnG

BerCInta

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Jumaat, Januari 16, 2009

Kenal AKu

Assalammualaukum...

Nama ayah MOHD bin MOHD SALEH....Nama mak SALMAH binti ZAKARIA...
Ibu aku dah meninggal dunia pada 12.12.07.Semoga mak diletakkan ditempat org2 solihin..AMIN (AL-Fatihah)
Hmmm....Kisah mengenai aku....Aku dilahirkan pada 23.June.1987 pd pkl 9.15pg...(klu x salah la..he..he...Aku mempunyai 7 org adk beradik aku anak ke4...Kakak ku yg sulung dah kawen ader 3 org anak....Abg aku no 2 br je kawen pada 16.11.2008 yg lepas...
Abg aku yg no 3 plak umur dia 24thn nie he..he dah beso rupenye ang aku nie...Aku plak br 22 thn...dah bekerja tp dlm proses nak samb study(DOAKAN AKU YE...insyaallah...
Adik aku yg no 5 lelaki br abis blajar kat poli Kelantan...dia x nak cr keje...Sbb dia nak bkerja send...BUKA bisnes KOt...Harap2 x angan2 tahi ayam...Yg no 6 plk br ting 4...dan yg paling bongsu adk aku br form 2....
Kakak dgn abg aku je yg dah kawen....yg lain semua single lg...Msg tgh mancari hala tuju msg2...Semoga tercapai cita2...

Apa lg nak tulis ye....hmmmm....
Nnt kita jumpe lg ye...
TATA....TATA....TATA....TATA

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...