NuFFnAnG

BerCInta

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sabtu, November 08, 2008

tumpang sat ye sara......l

hai...........apa nak citer ye.....semalam dalam sejarah tapi tak la sehebat cerita abby n norman....cuma bengang la....rasa cam kantoi....sendiri kena tanggung risiko.nak wat camna ......teringin nak ada kawan.last2 hah! kawan la sangat........hehe...pencarian yang tak pernah tamat...bila lah agaknya aku berjalan di dunia ni dan jumpa sebuah rumah yang aku boleh stay selamanya....almaklumlah bumi ni bulat so macam tak de penghujungnya....hem...apa yang aku nak ? aku cuma nak seseorang yang boleh menjadi langit dan aku adalah bumi...supaya langit senantiasa melindungi bumi dan mencurahkan air hujan dan menyinari ku dgn matahari serta membuat aku rasa tenang melihat bulan yang benderang...ntah bila akan aku peroleh semua yang aku inginkan....tapi aku percaya pasti ada hikmah disebalik semua yang berlaku.....aku pasti allah lebih mengetahuinya.....ok daaaa sampai sini je dulu.....Anahusrun

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...