NuFFnAnG

BerCInta

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Selasa, September 29, 2009

Raye 2009

Salam....Selamat bertemu kembali....
selepas semggu aku bcuti raye....tp x puas lg la cuti...
klu boleh x nak blk keje dah...
nak duk umah je...makan tido...he..he....

aktiviti semasa sebelum semasa dan selepas raye.....

28 ramadhan (18.09.09)
*BALIK KAMPUNG 3X
*adk aku ambil kat umah opah...
*g shopping kat tesco...
*buka pose kat piza...balanje adk2 aku.....
*balik umah abah

29 Ramadhan (19.09.09)
*lps subuh g pasar...dah cam bibik je rase diri ini
*cr brg basah dgn kering
*blk umah siapkan bhn utk rendang
*pulut sampai basuh pulut dulu nak buat lemang
*msukkan pulut ke buluh lemang
*abah pasang api nak bakar lemang
*thn nie buat rendang 5 ekor ayam
*pulut 8 kg....
*siapkan jajan utk kanak2 bwh 12 thn
*Siap bakar ayam lg....utk bbuka
*siap bakar.....siap utk bbuka plak...kakak aku msk....
*mlm kemas umah
*tgk salam raye....yg aku hntr x kuar pun.....hu....hu
*borak2 dgn kakak..
*tido

1 syawal (20.09.09)
*G solat raye dgn adik aku....
*Umah pertama umah m.cik depan masjid...
*blk umah opah....
*sesi bergambar....
*sesi maafan send2....
*plg kanak2 suka bg duit raye....
*suprise utk adk aku (manje) kek sempene besday dia.....terharu jgk la....
*abg ipar bc doa....sedey giler time nie
*sesi gmbr lg....
*lyn tetamu...
*g raye umah family abg ipar aku....
*main mercun
*mlm mkn piza...he...he

2 syawal (21.09.09)
*sarapan pg wantan dan bihun singapore
*buat ayam percik.....
*time aku plak kuar beraya dgn kwn2.....
*kwn2 dtg umah jgk....
*blk umah mlm.....

nnt kita samb lg ye.....
he...he
gmbr nnt aku mskkan.....



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...