NuFFnAnG

BerCInta

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Rabu, September 02, 2009

Bulan September dahhhhhhhhhh

Salam....
Dah bulan 9 rupenye.....pejam celik2 dah msk 12 ramadhan kan ari nie.....
erm...x lame lg nak raye dah.....
hu....hu....minta la dpt bonus.....klu x ....x dpt la nak bg duit raye.....raye kali nie jgk dah 3 kali raye la...first raye aku dpt gaji separuh je almaklum la br masuk keje...
ke 2 thn lepas br nak stabil kan ekonomi....thn nie ke 3 insyaallah akn lebih baik.....
he....he.....

byk nak fikir nie....nak raye....nak hias umah...slmt bj raye adk2 aku dah ader....aku settle kan dr awal...klu x parah le jgk aku...Ape2 aku harap raye kali nie mberi sinar baru bagi aku...
Tp raye kali nie jgk raye ke 2 aku tanpa ibunda tcinta...x dpt dah nak cium tangan mak dah....tggu dpt mak mentua je la....(oh tue blm masenye lg la)...

ape2 pun aku harap raya kali nie aku dpt membahagiakan seluruh family aku....

BULAN SEPTEMBER nie jgk ader 3 org kesayangan ku menyambut hari lahir

ABAH = 17.9.
EJOI = 24.9.
MANJE = 20.9 (1 syawal)

erm....duk fikir2 nak bg ape ye kat family ku?

erm......tlng sape ader idea....

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...