NuFFnAnG

BerCInta

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Selasa, Ogos 24, 2010

SEDEY sgt2


Salam....

Selamat Pagi....


Ari nie ari yg sedey bg idup awa....air mata duk mengalir je nie...

First ducument yg lawyer hntr awa x dpt2 lg...jenuh duk call courier tue...
hempeh betul jwpn dia....

nie post awa dlm FB....
"MANGKUK PUNYA AIRPAK EXPRESS....DARI ARI JUMAAT SAMPAI ARI NIE X SAMPAI2 LG MCM LA JAUH SGT DARI KAJANG KE MANJUNG...APER PUNYA COURIER LA...MENYUSAHKAN IDUP ORG JE.....NIE LG LEMBAP DARI POS EKSPRESS....."

~AWA cuba bersabar lg dgn tarik nafas perhalan2....b'istifar.....~
tenang la sikit dah....

Yg ke 2 pulak erm...Naper ader manusia yg leh tgk org lain senang....aje je nak potong jalan....nape keje org LELAKI org PEREMPUAN x leh buat ar????????????....

Aper perasaan korang ar klu dlm office korang semua nye lelaki AWA sorang je PEREMPUAN.....mula2 mmg la tension kan lamer2 mesti ok...tp klu nak buat keje kat luar nape AWA x leh ikut..........sbb awa perempuan SUSAH nak jaga.....
HELLO AWA bkn budak kecik lg....dah boleh jd istri org kot.....
siap main ugut2 lg klu awa pegi ader yg x nak pegi....
ADER AWA heran...."walaupun ati sakit la jgk" tp x kisah pun klu x g sbb dah tau jwpn nye....
tp x per la....pa pe yg berlaku ader hikmah nye....
hu...hu....


pic nie awa ambil dr blog hafirda....sory ye....mls nak cr gmbr lain....

Isnin, Ogos 23, 2010

~23.07.2010 & 23.08.2010~

Salam

Genap sudah sbln awa melalui ari2 yg gembira.....
Semoga awa akan sentiasa gembira lg.....

~

~AWA SAYANG SEMUA~


Khamis, Ogos 12, 2010

Tips Kejutkan orang bersahur

*p/s : - nie mmg elok utk awa sbb payah beno nak bgn sahur...
klu x der org kejut kan..hik..hikkk
tp x la teruk sgt...kpd kwn2 awa mcall la pg2 supaya awa leh bgn sahur...
sbb thn lps ader housemate tlng kejutkan...thn nie kena bgn send....


Tips Kejutkan orang bersahur


Puasa pun nak dekat, tapi time untuk bangunkan orang bersahur adalah time paling crucial sekali. Dibawah ni ada2 tips menarik untuk dicuba:-)

TIPS 1
Kalau nak kejutkan orang bangun tidur especially sahur..cam ni antara caranya..
1. pegang anak jari kiri/kanan sambil tu panggil nama dia perlahan lahan..
2. sentuh bahu org tidur tu..dan goyangkan perlahan lahan..sambil panggil nama dia...
3. renjis air kat muka dia...sambil panggil nama dia...
4. tampar tampar manja pipi dia..sambil panggil nama dia...
5. tutup kipas/air cond

TIPS 2
Tapi kalau masih tak berkesan
1. jerit nama dia kuat kuat...
2. gigit ibu jari kaki dia..cam antu toyol gigit
3. simbah air sebaldi...kalau boleh air rendam baju dalam korang
4. tarik rambut dia sampai jatuh dari tilam
5. goyang badan dia kuat2 then jerit gempa bumi! gempabumi! tsunami!tsunami!
6. jerit api! api! api!
7. letak kfc ke mcd ke xpun ikan patin masak tempoyak sebelah hidung dia..bgi ambik bau sikit

TIPS 3
tapi kalau masih tak berkesan gak
1. pergi kat telinga dia...then sebut maa rabbuka! sambil seru nama dia byk kali...
2. pergi kat dia, baca je surah yaa sin!

TIPS 4
tapi kalau masih tak berkesan gak...ni je la cara terakhir
1. panggil je orang masjid/surau untuk uruskan..., kerana tuhan lebih menyayanginya

Rabu, Ogos 11, 2010

........SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL-MUBARAK......






Do'a malaikat Jibril menjelang Ramadhan " "Ya Allah tolong abaikan puasa umat Muhammad, apabila sebelum memasuki bulan Ramadhan dia tidak melakukan hal-hal yang berikut:

* Tidak memohon maaf terlebih dahulu kepada kedua orang tuanya (jika masih ada)
* Tidak berma'afan terlebih dahulu antara suami isteri
* Tidak bermaafan terlebih dahulu dengan orang-orang sekitarnya.

Maka Rasulullah pun mengatakan Amin sebanyak 3 kali. Dapatkah kita bayangkan, yang berdo'a adalah Malaikat dan yang meng-aminkan adalah Rasullullah dan para sahabat, dan dilakukan pada hari Jumaat.... Wallahua'lam




Salam Ramadhan kepada semua.....

Sempena menyambut bulan Ramadhan ini, izinkan saya menyusun jari memohon ampun & maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki...halalkan di atas segala makan, minum, pemberian, pinjaman, hadiah, saguhati....segala@ nya....terima kasih dan minta dihalalkan dunia hingga akhirat...juga tak luper kepada sesiapa yg pernah belanja tuh....semoga dimurahkan lagi rezeki....InsyaAllah....

Juga seandainya ada guruan, tutur kata, bicara, ucapan, pandangan, jelingan, lirikan mata, perbuatan, tingkah dan laku, perbuatan yang mengguris hati dan perasaan....harap diampunkan....sama ada sengaja atau tidak disengajakan...kita sebagai hambanya tidak terlepas dari melakukan kesalahan dan kesilapan....harapan juga tidak ada yang simpan di dalam sudut hati yang paling dalam.....

"Mata kadang salah melihat.........Mulut kadang salah berucap......
Hati kadang salah menduga.........Maafkan segala kekhilafan yang pasti ada...."


* Seribu senyuman....belum tentu menawan hati
* Satu jelingan sudah cukup menimbulkan rasa benci

* Membina kemesraan mengambil masa

* Meruntuh hanya sekelip masaSemoga RAMADHAN mengukuhkan Ukhwah yang telah terbina

Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak

Semoga Ramadhan yang akan hadir ini sentiasa di Rahmati dan di Berkati-Nya.

Mohon Maaf Zahir & Batin.



e-mail dpt dari KAK SHUHAIDA...thanks....

Buat Baru

Salam...
1 RamaDhan

Pg nie buka blog...tiba rase cam pelik je...backgound tb2 je jd warna itam...
sblm nie ader corak2 sikit...hu...hu...rase cam nak menangis....x tau la smlm duk godek2 ape entah...leh jd mcm nie...
nak salah kan saper....salah diri send la jwb nye....

Nie ngah proses nak cr design yg baru.....Tp ati tetap nak yg lamer tue...hu...hu....

Selasa, Ogos 10, 2010

~Salam RamAdhan~


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini



*p/s :- di c-ni awa nak megambil kesempatan untuk mengucapkan "SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN"...semoga thn nie kita peroleh lebih keberkatan....

~SelaMat BerPUasA~


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini

Jumaat, Ogos 06, 2010

1thn Berlalu

06.08.2009
AWA DGN K.ANA PERGI JLN2 KAT SINGAPORE....

06.08.2010
DAH setahun rupenye prkara tue...mcm x caye je...
Kak Ana pun dah tgglkan Perak...hu..hu...K.ana blk duk kat JB keje sana....

*kenangan t'indah bersama k.ana x kan AWA luperkan sampai bl2....

ARI NIE PUN ARI UTK B'GEMBIRA SBB SEPUPU AWA dah BALIK MALYSIA DIA BLAJAR KAT MESIR...
he...he...raye nie meriah la umah opah ye....
buat ACIK,W.CIK dgn BIHA mesti happy bangat kan....ALONG dah blk Malaysia....

Rabu, Ogos 04, 2010

Selasa, Ogos 03, 2010

~♥♥Awa SaYanG DIa♥♥~


awa sayang sgt dia


mesti ramai nak tau saper dia kan....
erm...awa pun x pasti siapakah dia???




he...he...he...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...